Taisyklės ir sąlygos


1. New Nordic
a) „New Nordic“ yra prekės ženklas arba registruotas prekės ženklas, priklausantis New Nordic UAB ir/arba mūsų filialams Lietuvoje ir kitose šalyse.

b) Svetainės medžiaga autorinėmis teisėmis priklauso New Nordic UAB arba svetainės turinio ir technologijų tiekėjams. Kviečiame peržiūrėti, spausdinti ir atsisiųsti svetainėje esančią medžiagą asmeniniam naudojimui. Draudžiama šią medžiagą naudoti komerciniams tikslams ar pakartotiniam paskelbimui.

2. Kaip su mumis susisiekti
a) Mūsų kontaktinis adresas: UAB New Nordic, K.Donelaičio g. 62-506, LT-44248 Kaunas, Lietuva.
Taip pat galite skambinti telefonu (8-37) 22 20 23 arba rašyti elektroniniu paštu info@newnordic.lt.

3. Svetainės informacija
a) Stengiamės užtikrinti, kad informacija, pateikta svetainėje, būtų tiksli. Tačiau neprisiimame jokios atsakomybės dėl informacijos netikslumo.

b) Mes neprisiimame jokios atsakomybės dėl bet kokių nuostolių (tiesioginių, netiesioginių ar šalutinių), kurie galėtų atsirasti dėl svetainėje esančios informacijos, arba dėl bet kokios klaidos ar netikslumo, išskyrus atvejus, susijusius su mirtimi ar asmens sužalojimu dėl mūsų aplaidumo.

4. Produktų aprašymas
a) Produktų aprašymai ir specifikacijos svetainėje yra apytiksliai ir mes pasiliekame teisę juos keisti. Šie pakeitimai neturi jokios įtakos produktų kokybei ar savybėms.

b) Mes galime taisyti bet kokias sveitainėje atsirandančias klaidas ar atšaukti produktus iš rinkos be išansktinio įspėjimo ir įsipareigojimo. Kaina ir asortimentas taip pat gali keistis be išankstinio įspėjimo ir įsipareigojimo.

5. Produktų užsakymas
a) Produktus galite užsisakyti svetainėje užpildydami produktų užsakymo formą.

b) Mes patvirtinsime užsakymo gavimą elektroniniu paštu, kurį nurodėte, ir šis elektroninis laiškas (nesvarbu, ar jis bus gautas ar ne) yra tarpusavio sutartis.

6. Kaina ir mokėjimas
a) Produktų kaina – jūsų užsakymo priėmimo metu sveitainėje nurodyta produktų kaina. Kaina apima visus taikomus pridėtinės vertės mokesčius, išskyrus pristatymo išlaidas.

b) Be produktų kainos, jūs turėsite sumokėti pristatymo išlaidas, kaip nurodoma svetainėje tuo metu, kai priimame jūsų užsakymą – išskyrus, jei pristatymas yra nemokamas. Šių rinkliavų suma keičiasi priklausomai nuo pristatymo būdo ir pristatymo adreso, kurį nurodėte užsakymo metu.

c) Visas mokėjimų operacijas tvarko mūsų partneris UAB „Paysera LT“ (taikomos šios įmonės nuostatos ir sąlygos www.paysera.lt).

d) Nepaisant visų pastangų rūpinantis šios svetainės turiniu, gali pasitaikyti klaidų ir produktų kainos gali būti netikslios.Tokiu atveju su jumis susisieksime dėl užsakymo atšaukimo, arba tiesiog atšauksime užsakymą savo nuožiūra ir pranešime apie tai jums. Mes negalime tiekti prekių neteisingomis kainomis.

7. Prekių pristatymas
a) Suruošime prekę(-es) išsiuntimui jūsų užsakymo metu pasirinktu būdu ir nurodytu adresu.

b) Pristatymas Lietuvoje: UAB New Nordic pristato prekes per 3-5 darbo dienas. Visos prekės supakuojamos saugiam ir kokybiškam pristatymui.


c)
Kai prekių krepšelio suma yra 10  ar daugiau - pristatymas nemokamas. Kai prekių krepšelio suma yra mažesnė nei 10 €, pristatymas kainuoja 1,45 €.

d) Jeigu už prekes pasirenkama atsiskaityti grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu (išperkamojo mokesčio surinkimas per kurjerį), taikomas 1,50 € mokestis, kuris pridedamas prie bendros prekių krepšelio sumos.


e) Jei pristatytame užsakyme yra klaidų, ar bet kokių kitų užsakytų prekių pristatymo problemų, privalote pranešti mums raštu per 14 dienų nuo pristatymo dienos. To nepadarius per nustatytą terminą, už bet kokius patirtus nuostolius ar žalą neatsakome.

f) Kokybės užtikrinimas: didžiuojamės mūsų produktų kokybe. Jei pastebėjote, kad jūsų pirkinys yra nekokybiškas, grąžinkite jį registruotu siuntiniu šiuo adresu:

UAB New Nordic
K. Donelaičio g. 62-506
LT-44248 Kaunas
Lietuva

Visi pirkinio grąžinimo kaštai atitenka jums. Grąžinant prekę(-es) rekomenduojame naudotis registruojamomis siuntų paslaugomis, nes mes neatsakome už prekę(-es), kurios negrįžta į mūsų sandėlį.

8. Sugadintos siuntos
Dėl sugadintų prekių kreipkitės į UAB New Nordic telefonu (8-37) 22 20 23 (Darbo dienomis nuo 9:00-17:00) arba praneškite elektroniniu paštu – info@newnordic.lt. Pastaba: Negavus siuntinio, būtina apie tai pranešti per 14 dienų nuo išsiuntimo dienos. To nepadarius per nustatytą terminą, už bet kokius patirtus nuostolius ar žalą neatsakome. Jei pastebėjote, kad prekė(-ės) buvo sugadinta(-os) transportavimo metu, pakeisime sugadintą perkę(-es) nauja(-omis), jei sugadinta(-os) prekė(-ės) bus grąžinta(-os) mums per 14 dienų nuo pristatymo datos nurodytu adresu. To nepadarius per nustatytą terminą, už bet kokius patirtus nuostolius ar žalą neatsakome.

9. Užsakymų atšaukimas
Jūs nebegalite atšaukti užsakymo, jei atidarėte produkto(-ų) pakuotę(-es) arba pradėjote naudoti produktą(-us).

10. Bendrosios sąlygos
a) Parduodami ir reklamuojami svetainėje produktai yra skirti individualiam naudojimui ir juos perparduoti draudžiama.

b) Bet kokie kilę ginčai sprendžiami tarpusavio susitarimu. To nepavykus padaryti, kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.