Kraujo cukringumas – kaip to išvengti?

Kiekvienas kartais pasilepina saldainiais, cukraus sudėtyje turinčiais gėrimais ar pyragais. Tačiau nuolatinis cukraus vartojimas suteikia ne tik malonumą: tai gali ir neigiamai veikti Jūsų organizmą, normalus cukraus kiekis kraujyje – pakinta.

Ką daro cukrus?

Cukrus pats savaime nėra žalingas. Jo galima rasti įvairiuose vaisiuose ar daržovėse. Tinkamas jo kiekis suteikia žmonėms daugiau energijos, kad jie galėtų sportuoti ar atlikti norimus darbus. Tačiau, jei iš cukraus gaunama energija nėra panaudojama, tuomet jis ima kauptis riebalų sluoksnyje.

Cukrus yra skirstomas į dvi kategorijas:

  • Gliukozė: tai ta cukraus rūšis, kurios reikalauja kūnas. Ji reikalinga tam, kad būtų palaikomas darbingas energijos lygis.
  • Fruktozė: „blogoji“ cukraus rūšis, dėl kurios kinta normalus cukraus kiekis kraujyje. Ji skaidoma tik kepenyse, paprastai tai sukelia didesnį stresą kūnui, ši rūšis dažniau keliauja į riebalų sluoksnį, nėra panaudojama energijai.

Abi šias cukraus rūšis galima rasti tiek natūraliuose (vaisiuose, daržovėse), tiek ir pagamintuose (saldžiuosiuose gėrimuose, šokolado batonėliuose) produktuose. Pastarųjų sudėtyje randama „blogoji“ cukraus rūšis – fruktozė. Dėl to produktų, turinčių daug fruktozės, kiekį labiausiai reikėtų mažinti, daugiau vartoti cukraus kiekį normalizuojančių produktų. Tokį poveikį turi šilkmedžiai. Tuo pat metu patartina didinti ir fizinį aktyvumą.

Kada cukraus yra per daug?

Kaip ir dauguma maisto produktų, cukrus nėra žalingas mažais kiekiais, tačiau kai kuriems gali būti sunku suprasti, kada jį reikėtų pradėti riboti. Ar normalus cukraus kiekis kraujyje jau viršytas, galite suprasti iš šių kūno signalų:

  • Norisi valgyti saldžiai;
  • Dienos eigoje jaučiate nuovargį;
  • Jūsų nuotaikos dažnai keičiasi;
  • Po truputį auga svoris (arba negalite jo numesti);
  • Dantyse dažnai atsiranda skylių;
  • Įprasti saldumynai neatrodo tokie saldūs.

Jei pastebėjote savyje daugumą šių signalų, didelė tikimybė, kad Jums metas mažinti valgomų saldumynų kiekį.

Kodėl naudinga vartoti maisto papildą „Mulberry“?

Norint palaikyti gerą formą, ne visuomet pakanka tinkamai subalansuotos mitybos ir fizinio aktyvumo. Jei Jūsų cukraus kiekis kraujyje yra padidėjęs, rekomenduojama ieškoti papildomos pagalbos. „Mulberry“ sudėtyje esančios medžiagos padeda palaikyti optimalų kraujo cukringumą.

Pagrindinis „Mulberry“ ingredientas: – baltasis šilkmedis, o tiksliau jo lapų ekstraktas. Nuo seno žinoma, kad šilkmedis naudingas asmenims, turintiems padidėjusį cukraus kiekį kraujyje. Patekusios į kūną, medžiagos palaiko normalią angliavandenių apykaitą.