Kodėl svarbu palaikyti stiprius kaulus?

Kaulai ir jų stiprumas yra svarbūs visais gyvenimo etapais, juk tai – viso kūno atrama ir organų apsauga (veikianti tarsi šarvas). Nuo pat žmogaus gimimo kreipiamas didelis dėmesys normaliam kaulinio audinio formavimuisi ir kaulų vystymuisi. Nors gali atrodyti, jog šis procesas vyksta natūraliai, tačiau didelės įtakos turi ir pats žmogus. Prie to prisideda ne tik aktyvus laisvalaikis, mityba, bet ir vitaminai bei mineralai kaulams.

Kas stiprina kaulus?

Žmogaus organizmas natūraliai stiprina kaulus iki 30 – ies metų, kol jie pilnai susiformuoja. Iki šio amžiaus kaulai regeneruojasi lengviau, todėl susilaužius ranką ar koją trauma sugyja kiek greičiau. Vis dėlto, bėgant metams, kaulai tampa vis trapesni. Todėl labai svarbu jau nuo pat ankstyvo amžiaus pradėti stiprinti kaulus. Iš esmės, kaulų stiprinimas – tai viso gyvenimo procesas. Tam, kad tas procesas būtų efektyvus patariama valgyti daug salotų, brokolių, jūros gėrybių, nevengti kiaušinių. Tačiau norint sustiprinti kaulus, svarbu ne tik iš maisto medžiagų gaunami mineralai kaulams.

Reikia atkreipti dėmesį ir į suvartojamus skysčius bei jų vartojimo įpročius. Rekomenduojama sumažinti kofeino ir alkoholio kiekį iki minimumo: per didelis šių skysčių suvartojimas užkerta kelia kalcio įsisavinimui, kuris itin svarbus kaulų tvirtumui. Žinoma, sportas taip pat itin svarbus, jis ne tik stiprina kaulus, bet ir užtikrina gerą žmogaus savijautą. Kita vertus, nors visi šie veiksniai svarbūs, su maistu gaunami vitaminai ir mineralai ne visada gali pilnai užtikrinti būtiną jų kiekį organizme, todėl maisto papildai kaulų stiprinimui yra labai svarbūs.

Maisto papildai kaulams: kokios jų sudėtinės dalys?

„New Nordic“ sukurti „Mineralai kaulams“ savo sudėtyje turi pagrindines kaulams reikalingas medžiagas. Tai – kalcis, magnis bei vitaminas D. Šių maisto papildų sudėtyje esantys kalcis ir magnis reikalingi gerai kaulų būklei, padeda palaikyti normalią raumenų veiklą, todėl raumenys ne taip greitai pavargsta. Vitaminas D svarbus ne tik emocinės būklės stabilizavimui, bet ir kalcio bei fosforo absorbcijai (įsisavinimui). Vos trys elementai sukuria puikų kompleksą, kuris gali būti pritaikomas įvairaus amžiaus grupėms.

Nenumokite ranka į savo kaulų būklę. Atkreipkite dėmesį ne tik į savo maisto racioną, bet ir Jums reikalingų vitaminų būtinybę. Tegul maisto papildai kaulų stiprinimui kartu su subalansuota mityba padeda palaikyti gerą kaulų būklę.